söndag 2 oktober 2016

Vissa ser ett äppelträd, jag ser en fotobakgrund

Igår plockade vi lite äpplen och päron som kommit på våra träd. Det var så himla fint väder och jag kunde såklart inte hålla mig från att fota oss framför träden. Dock råkade vi ut för klassiska semestermisstaget nån-måste-fota-så-alla-kan-inte-vara-på-samma-bild-så-vi-måste-ta-flera-bilder-grejen.


Det här är liksom inte ens arrangerat, vi ba stod där och plockade äpplen. Så idylliskt! Kolla bara vad superintresserad bebisen är!!


Okej, bilden nedan är suddig. Men den får mest vara med för att jag ville visa outfiten. Kände mig fin och höstig. Hösten är verkligen bästa snygghetsperioden. Det bevisas år efter år. Älskar förövrigt min nya kappa i min näst bästa färg: beige! (Grått är min bästa färg!)


Inga kommentarer: