fredag 30 september 2016

Byxor som är snälla mot magen

Mina nya byxor förtjänar helt klart ett inlägg. De är amazing! Jag äger inga liknande byxor, som är så här enormt fladdriga.

De har nån form av blad som mönster (palmblad??) och är tunna och fladdriga och fantastiska. Jag hittade dem på Gekås (vi har varit på GEKÅS! Det var en intressant upplevelse). Mina ben och min mage har aldrig varit gladare än när de får hoppa omkring i dessa byxor (who am I kidding, när fan hoppar jag runt?).


De är så himla sköna! Fantastiskt! Och snygga!


Efter år av byxor som är tajta och ganska obekväma, men snygga, så är det en sån skön påminnelse för kroppen att bära byxor som faktiskt är brutalt sköna. Byxor som jag kan sitta i och röra mig i och fortfarande vara bekväm. Det är så härligt att bära byxor som inte skär in i magen och lämnar midjan med stora, röda märken när en tar av sig dom på kvällen.



1 kommentar:

Hanna sa...

Vilka härliga brallor!