söndag 29 maj 2016

Mors dag

Idag är det mors dag. Min allra allra första mors dag närmare bestämt! Hur knäppt och fantastiskt är inte det?!

När jag försökte få barn och längtade och väntade och längtade och väntade så var mors dag en sån där grej som jag kunde hänga upp mig på. En dag då jag kände mig så himla utanför. En dag jag så gärna ville uppleva. OCH NU HAR JAG FÅTT GÖRA DET.

Jag har ägnat dagen åt att sniffa på min lilla bebis som hunnit bli hela fem veckor och inte är så där mikronyföddliten längre, utan blivit aningen rejälare. Idag hade han till exempel på sig kläder i storlek 62! (Tänk - var storlek 62 innebär eller hur stor det är hade jag inte en aning om alls för ett par månader sen. Nu ba åhh han är så stor, har växt ur minsta storleken!)

Det var mest det jag ville säga. *skryt skryt*


(Varsågoda för prima tuttbild!)

4 kommentarer:

Sandra sa...

Så fint! När min mamma och jag pratade igår sa hon "tänk, nästa mors dag har du en ett-åring som antagligen kan säga mamma". SÅ sjukt att tänka eftersom jag inte ens fått träffa min unge än! Älskar förresten Folkes romper, är den ny och går att hitta någonstans fortfarande? Har fått någon grej för gult på sistone känner jag :)

Fifi sa...

Grattis i efterskott på din allra första mors dag!

Hanna sa...

Outfiten på Folke är ju bara så fin! Grattis i efterskott. :-)

Kajsa sa...

Sandra: Ja, helt sjukt att tänka på framtiden på det sättet. Så svårt att förstå hur det kommer bli! :D
Den lilla drssen är ju Lindex!

Fifi: TACK!

Hanna: Tack!!