torsdag 5 maj 2016

En promenad till havet

Det har ju varit helt brutalt bra väder de senaste dagarna och när det är bra väder är det som att naturen bara ropar på mig och jag måste ut. Så jag och Daniel stoppade ner Folke i vagnen och gick en promenad till havet. Alltså bästa stället att vara på nånsin. ÄLSKAR HAVET.


Det var så himla varmt och fint och jag blev helt svettig i min jacka. Ett varmt maj är ungefär den bästa tiden. Förutom att det är lite för kallt för att bada. Det här stället är annars ett av mina bästa och vanligaste badställen på sommaren. Det är som en liten udde som ligger fem minuter från där vi bor och jag och Blixten har badat här hur många gånger som helst. Mest gillar vi att bada här på morgonen eller kvällen, vi gör allt för att undvika folk. Men en varm majdag var det inga badare att slåss med här. Bara tjusig utsikt och strand och varma klippor att sitta på.



Jag ba *njuter*.


Det kändes urmysigt att ha med oss Folke ut och liksom bära honom utomhus. Överlag är vi ju inne ganska mycket nu pga det känns hundra gånger tryggare, men det var gött att vara ute lite. Och en måste ju visa barnet havet.


Jag har sett den här utsikten så himla många gånger, men älskar den varje gång.




Blixten gillar också att vara ute på promenad, såklart. Det är typ hans bästa grej.






Typiskt fin och mysig promenad!!

2 kommentarer:

Christin sa...

Så fint och kan inte hjälpas bli lite nostalgisk över var jag var för prick ett år sen. Alltså prick, Algot är också 23 april bebis! Grattis till er fina bebi. och Folke, så fint!! + älskar, älskar, älskar också havet

Christin sa...

bebis* INTE bebi