onsdag 6 april 2016

En tisdag

Igår var solen framme lite på eftermiddagen och jag fick såklart instant spring feelings! Jag njöt runt i solglasögon och det bestämdes att vi minsann skulle grilla till middag. Jag älskar att grilla och blir aldrig trött på't!


Jag och Daniel var hundvakt till Wille också under dagen, så Blixten hade leksällskap. Och på köksbordet står en tulpanbukett i värsta våriga pastellfärgerna. Nog för att jag gillar vintern, men det är nåt alldeles särskilt med vår och sommar.


GRILLEN! Min pepp var enorm. Dock har inte trädgården fattat att det är vår nu och den borde vara alldeles blommande och fin. Men det kommer väl, sakta men säkert. (Såklart hade ju solen gått i moln också, men det var faktiskt typ 12 grader ändå och det kändes helt okej.) Jag älskar att vi har en egen liten trädgård att vara i. Det är så himla lyxigt, tycker jag, efter år av lägenhetsbalkonger.


Jag gjorde till och med drinkar och jag och Daniel satt på den inglasade altanen och pratade bebisnamn och annat viktigt (det är ju helt sjukt svårt att komma på ett bra namn, tycker jag).



Och det var den tisdagseftermiddagen och kvällen, det.

Inga kommentarer: