onsdag 30 mars 2016

Tre tipz

Jag kollar ju mycket på serier och lyssnar ganska lite på musik och så där, men ibland hittar jag nåt jag gillar lite extra. Vad gäller serier så hittar jag ofta mycket jag gillar. Vad gäller musik så hittar jag typ en låt och sen lyssnar jag på den 200 gånger, eller tills Daniel skriker åt mig att byta låtjävel nån gång.

Så nu vill jag tipza om tre saker jag sett och hört den senaste tiden som var lite extra bra.

1. LOVE!
En serie som finnes på Netflix om Mickey och Gus som bor i L.A och är ganska usla men fina ändå och hittar varandra och börjar hänga och bli vänner och så händer en massa grejer. Själv gillar jag Mickeys roomie Bertie bäst av alla pga är alldeles fantastisk. Och jag längtar till sommar (eller L.A) för allt ser så skönt varmt ut. Och alla har så snygga kläder och är så obrydda samtidigt som de bryr sig nåt otroligt. Så där typiskt hipstrigt. Det är en serie värd att se, i alla fall.



2. "Den första är alltid gratis"
Bästa Veronica Maggios senaste singel som är så där alldeles döbra och jag vill bara sjunga med på högsta volym hela tiden!




Sveriges bästa och antagligen enda podcast om Rederiet. De går igenom varje säsong, avsnitt för avsnitt. Det kommer ett nytt avsnitt varje torsdag, som sig bör när det gäller Rederiet! Den hittas på Soundcloud eller Itunes eller där poddar hittas. 


Och det var mina tre tips. Hoppas ni gillar't lika mycket som jag gjort! 

Inga kommentarer: