måndag 28 mars 2016

En freaking månad!

Idag är det alltså 28 mars och för mig som mest har bebis på hjärnan just nu innebär det datumet endast en sak: att det är exakt en månad kvar till beräknad förlossning!
En månad känns ju skitlite efter alla dessa månader.


En månad är ju bara några veckor och helt plötsligt kommer det ha gått en vecka och sen två veckor och då är det nästan bara två veckor kvar! Jag får banne mig svindel!

Datumet för beräknad förlossning är ju ett datum jag har haft i huvudet och tänkt på så himla länge. Det är som om det datumet blir allt en ser fram till, och sen efter det är det bara tomt - för då har jag ju liksom ingen aning om hur livet kommer vara. Visserligen kommer jag säkert gå över flera veckor och så kommer det vara maj när bebisen kommer. Men det får väl gå det med. Jag har ju inte så mycket att välja på, det är ju mest att bara hänga med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig! Har BF 31 maj och det känns ju supersnart. Hjälp haha, vad har vi gett oss in på?! ;)

felicia sa...

Börjar närma sig för mig med, 1 Juni :) känns lite läskigt för det är inte alls långt kvar..

Kajsa sa...

Anonym: haha, ja exakt så! "Vad har vi gett oss in på"! :D