lördag 27 februari 2016

Utan att ens känna till den unge Werthers lidande

Ju mer graviditeten framskrider ju svårare blir det att hitta kläder som passar. Kläderna i min garderob är liksom inte riktigt anpassade efter en kanonkulemage. Jag har ett par gravidbyxor så jag använder dom exakt varje dag. Och så har jag tre linnen jag kan använda och två t-shirts. Och sen en miljon koftor. Så jag är inte så varierad nu för tiden. Inte för att jag är så överdrivet varierad i vanliga fall heller. Men ni fattar.


Känslan är så här ganska mest hela tiden när jag ska klä mig:


Men jag får väga upp med ball attityd, typ så här:



1 kommentar:

Sandra sa...

Åh, kan relatera precis! Har inte köpt några gravidplagg alls men har ett gäng klänningar som fortfarande funkar. Eller okej, mycket funkar men passformen blir ju minst sagt annorlunda när kroppsformen inte är som vanligt. Men ja, stor variation blir det minsann inte!