onsdag 11 mars 2015

5 x 5

5 saker jag brukar drömma om nätterna

- Folk jag känner
- Kändisar
- Vara stressad och inte hinna till det jag vill fast tiden går inte framåt utan jag är fast i stressen
- Samma dröm om och om igen, flera gånger
- Saker som ska hända eller skulle kunde hända i verkligheten men inte gjort det (än)


5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut

- Att jag ska klara alla tentor den här terminen (och nästa!)
- Norrlandsroadtrip!
- Överlag massor av road trips!
- Nakenbad i sommarnatten
- Att mitt hår äntligen växer till sig och blir långt

5 saker jag saknar i min garderob

- Organisation
- De perfekta jeansen
- En gul regnjacka
- En ny, färgglad bikini
- Ett matchande kjol/topp-set


5 saker som doftar underbart

- Vitlök stekt i smör
- Blixten
- Havet
- Stella by Stella McCartney
- Solvarm hud (gärna min egen, utan att det låter creepy)
(- Den första ölen på förförfesten)

5 saker jag skrattar åt

- Mig själv (definitivt först på listan)
- Min man
- Min lillebror
- Djurvideos
- Parks and Recreation


Listan är brutalt stulen härifrån

Inga kommentarer: