onsdag 28 januari 2015

Wow!

Min nya tröja är bara wow! (Höhö) Närå, men jag gillar'n. När jag gick i gymnasiet hade jag nästan uteslutande t-shirt med olika tryck på. Jag tyckte det var supersnyggt. Det tycker jag nog nu med. Det har gått 10 år, och ett helt varv i stilcirkeln och jag är tillbaka i samma stil. Gött att det kan vara så ibland. 



Idag tänker jag ha på mig samma kläder som igår. Jag brukar aldrig ha det, men är det så himla konstigt egentligen? Ska en byta exakt alltid varje dag så går det ju åt så sjukt mycket kläder. Eller att tvätta ofta och det kommer ju verkligen inte hända.

3 kommentarer:

SpeLinnea sa...

Byta kläder varje dag? What sorcery is this? :D
Hade en konstig noja redan i mellanstadiet att nån skulle märka om jag hade samma strumpor två dar i rad. Klart ingen märkte det.
Hade regler för mig själv i högstadiet om hur länge jag fick ha en tshirt innan den blev "äcklig", trots att den luktade helt okej. Sen hade jag vissa klasskamrater som ALDRIG hade tvättat sina jeans, för så skulle man göra? Jag ba, fan jag tvättar dem minst en gång i veckan.

Det enda jag byter varje dag är underkläder.

Fifi sa...

Jag har ofta samma kläder två dagar i rad på jobbet. Orkar liksom inte hålla på att välja kläder exakt varje dag. När jag är ledig kan jag lätt ha samma kläder fler dagar. Så länge de är fräscha ser inte jag några problem med det.

Kajsa sa...

SpeLinnea: men jag gillar ju egentligen att byta kläder varje dag :D Jag älskar att liksom lägga fram kläder kvällen innan och njuta lite av ny kombinationer. Jag tycker att det känns tråkigt på nåt sätt att ha samma :)

Fifi: Nu är ju jag en spillmaja av rang, så mina kläder är inte fräscha superlänge, haha! Men jag gillar att ha olika kläder. Helst lägger jag fram (ibland bara mentalt) kläderna innan, så jag inte behöver tänka på morgonen.