torsdag 11 december 2014

Selfies är en viktig sak, förstår ni.

Häromdagen fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att möblera om i vardagsrummet. När vi flyttade in för ett år sedan så ställde vi bara möblerna på första bästa stället, men nu har jag gått och tänkt på hur jag vill ha det i ett helt år och tog tag i saken. Rummet och möblemanget känns nu toppen.

Men! Jag förlorade mitt selfiehörn. Tidigare hade jag ett hörn i vardagsrummet där det var perfekt ljus och bara vit vägg bakom och ett bra ställe att placera kameran och där tog jag alltid grymma selfies. I och med ommöbleringen miste jag detta hörn, så var i hela friden ska jag nu ta alla mina selfies?!?


Jag provar den här platsen idag, men vet inte riktigt hur det känns? Selfies är en viktig sak, förstår ni. Det är en konst och en kunskap och upplyftande och viktigt och bäst någonsin.



JAg får känna runt på rummet, helt enkelt. Försöka hitta en ny plats.

Inga kommentarer: