lördag 6 december 2014

Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året


Det får bli en bild från Skåneresan i somras! Jag och Daniel brukar försöka åka till Malmö minst en gång per år. Det brukar bli oftare än det, men minst en gång är målet. Jag åker gärna oftare. Jag älskar verkligen Malmö. Det är verkligen en så himla bra stad och jag mår så bra när jag är där. Det känns som en liten evighet sedan vi flyttade därifrån.

I somras var vi där i alla fall. Vi hälsade på Sverker och Stina i ett par dagar och när vi ändå var där så passade vi på att höra av oss till Björn, som har sommarhus i Skåne, och så åkte vi alla och hälsade på honom. Helt klart en liten toppenresa. Det var sommar och varmt och vi badade och gick i skogen och hade det allmänt jättebra. Vi såg hav och en fyr och hoppade från klippor och jag nuddade en manet!

Både Sverker och Stina och Björn är såna himla jättebra personer som jag är så glad att ha i mitt liv och såna där som allting blir roligt med.

(Det här var lucka sex i Emily Dahls julkalender. De tidigare luckorna finnes här.)

Inga kommentarer: