söndag 30 november 2014

Minnenas julkalender - året som gått!

Jippi! Nu är det dags för Emily Dahls magnifika julkalender. Imorgon är det första december och julkalendern drar igång! Temat i år är minnenas julkalender. Detta blir fjärde året jag är med.

2011 hette kalendern Berätta om och alla mina inlägg i den kalendern hittas här. 2012 bestod julkalendern av Den stora bildutmaningen och var mer bildbaserad, och alla mina luckor från det året hittas här. Förra året var det Berätta om igen och jag tycker att kalendern bara blir bättre och bättre och bättre för varje år. Alla mina luckor från 2013 finns här.

Emily har bara släppt de tolv första, för att öka spänningen kan jag tro, och de är:

Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år
Lucka 4: En bild du tog när du kände dig sorgsen/deppig/ledsen
Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit
Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året
Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om
Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag
Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola
Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu
Lucka 11: En bild på en person du saknat i år
Lucka 12: En bild från i somras som väcker din sommarlängtan


Jag är super peppad på året julkalender och tycker att det har varit jätteroligt att vara med alla år. Jag är, så att säga, en trogen lucköppnare och kalenderföljare. I handlar alltså kalendern om året som gått, 2014, och alla bilder ska vara därifrån. Vilket är lite spännande och nytänkande. De tidigare kalendrarna har varit mer fria, och jag tror detta komma bli toppen. Jag är ju väldigt mycket för att minnas och att titta tillbaka, det ä först då som jag uppskattar allt som händer och sker och allt som jag upplever och åstadkommer. 

En annan nyhet för i år är att en kan vara med i julkalendern via Instagram och jag fullkomligt älskar ju Instagram, men julkalendern är ju något som här bloggen till och jag är lite kluven och vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag ska köra både på bloggen och Insta eller om jag ska hålla mig endast till bloggen? Men det känns som Instagram skulle göra sig toppen för detta? Men jag vill inte att alla luckor ska bli dubbletter? Men det är kanske inte så farligt ändå? Ja, ni hör ju. Supertvekar'n! Men kul, det kommer det att bli! 

Första luckan öppnas imorgon! 

1 kommentar:

https://sextoysonlinestore.com sa...

Rekommenderar för orgasm!
Kamagra www.intimleksaker.se
Sexleksaker www.intimleksaker.com