måndag 21 juli 2014

Swan-terrupted



En sak jag älskar med det nya området jag bor i och en av de bästa grejerna med flytten är att vi bor så himla nära havet nu. Bokstavligt talat ett stenkast ifrån (om en är jävligt bra på att kasta). Det tar bara nån minut att gå och så är en vid hav och bad och öar och solnedgång och utsikt och allt bra. Den här närheten gör att jag har badat en massa i sommar. Och mer ska det bli. Kvällsdoppen är mitt bästa bad. Ikväll när jag och Daniel och Blixten gick till badplatsen var vi alldeles ensamma. Vi hoppade i och det var inte ens kallt i början och vi badade och simmade. Vi var i ett bra tag men sen kom det en SVANFAMILJ. Och alla vet ju att svanar är farliga och arga djur, så vi flög i princip upp ur vattnet. Och slet på oss kläderna. Och hoppade på cyklarna hem.

Fast de är himla fina, svanar. Att titta på. På håll.

Inga kommentarer: