tisdag 13 maj 2014

Superfyndar'n

I samband med gångna helgens marknad så hade Americana Classic Vintage Outlet påsrea. Alltså att en får fylla en påse för 200 spänn. Ganska så najs. Och en kan säga att jag hittade en hel del att trycka ned i påsen. Den var ganska så proppfull.

/ Mvh betalade 200, fick 1700 rabatt


Allt detta fick jag ner i min påse. Det bästa var givetvis promklänningen som satt som en himla smäck på mig. Faktum är att allt passade toppenbra. Utom en blommig klänning (som inte är med på bilden). Nu är sommargarderoben uppdaterad and it feels so good. (Och några höstigt rutiga klänningar slank ned också, vet inte riktigt vad som hände där?)



Beviset:


Eftersom jag är för lat för att prova allt igen, så bjuder jag på bilder där jag håller upp kläderna, liksom för att se om de passar. Precis som jag gjorde i affären. (Här syns också bevis på att vi hade nattgäster i helgen - Sverker fick sova på luftmadrass).




Knälånga klänningar i tjusiga sommarfärger är ett av mina bästa plagg på sommaren. Så himla bekvämt och snyggt. Lagom varma och lagom kalla. Lagom casual, men ändå lätta att klä upp.



1 kommentar:

thea sa...

Men skojar duuu, så himla värt! Bästa! (och superfina fynd).