torsdag 10 april 2014

Grått och tuttkläm


Idag matchar jag grått med grått. Väldigt fräckt och ballt på alla sätt. Alternativt: det som låg närmst sängen i morse. Grått är typ min bästa färg nånsin. Jag älskar att bära grått och känner mig alltid snygg i det. Det är lagom med färg. En mörk färg, svart och så, ser alltid för mörkt ut på mig. Det ser konstigt ut liksom. Vitt är för ljust och krispigt. Beige eller grått. De är mina bästa färger.


Jag har även en sjukt bra bh på mig idag, som formar brösten perfekt och gör att de känns jättestora och fasta. Jag vill alltid gå och känna på dom. Problemet är att folk tror en är ganska weird, för att inte säga creepy, när en gör det. Så jag får hålla tassarna i styr bland folk. Speciellt på jobbet. Folk tycker jag är konstigt nog, ändå. Behöver inte spä på'et.

Inga kommentarer: