onsdag 12 mars 2014

Jag vakna upp och höll om en dunk gin men i drömmen jag just drömt höll jag om dig

Idag har jag vårkänslor, så det fick bli kjol. Det är lite vårigare än långbyxor. Fast jag vet inte om svart är så vårigt?



Mitt hår är verkligen en hot mess just nu. Det rosa är liksom på väg ur och längden är konstig och luggen ska vi inte ens tala om. Jag vet verkligen inte vad jag vill göra med det. Det är ju så förbannat tråkigt att försöka växa ut det och få lite längd på det. Det tar ju evigheters evigheter och jag har ju sämst tålamod i hela världen. Jag vill ha förändring nu nu nu. 


(Alltid riskabelt att sitta i skräddarställning i kjol.)



Allmänna humöret idag: Mycket bra. Solen skiner (som synes) och jag har suttit ute hela förmiddagen. Nu lyssnar jag på Håkan, skriver på skoluppgifter och ska snart äta lunch. Jag blir alltid gladare vid lunchtid.

Inga kommentarer: