fredag 3 januari 2014

Nyårsaftons morgon

OMG! Helt plötsligt är det tredje januari och jag har inte ens berättat om nyårsafton än. En bara blundar och så är det nytt år. Jag älskar nyårsafton och hade en himla bra kväll.

Jag började nyårsfira redan på morgonen på nyårsafton. Jag, Persson, David, Björn och Blixten tog oss ut till ett vackert Femöre och gick en förmiddagspromenad. Förbered er på bildbomb för det var så sjukt fint. Om en kisar kan det typ vara soluppgång på Hawaii. Fast betydligt kallare, då.




Jag älskar havet och skogen och kan stanna typ hur länge som helst och titta på utsikten. 


Grabbarna gillade det också.



När en tittar på bilderna är det svårt att förstå att det är sista december och inte typ en dag mitt i april. Var är vintern och snön? Men, himla fint ändå. Jag gillar hösten så jag har inget emot höstväder. 




Jag lovar, naturen kan vara magisk. 


Björn gjorde morgonens goda gärning och hade med sig kaffe. Det blev vi glada över och tackade genom att glömma termosen. 


Men vem blir inte distraherad av den här utsikten? Femöre är verkligen bästa stället att promenera eller fika eller bara hänga på. 




Sen åkte vi och handlade ungefär hur mycket mat som helst till kvällens nyårsmiddag. Men mer om det senare.

Inga kommentarer: