tisdag 14 januari 2014

Lite onödigheter

Häromdagen åkte jag till Ikea för att köpa lite nödvändigheter (rullgardiner) och kom hem med lite onödigheter:


Orange är en sån där färg som jag inte riktigt vet om jag gillar, men ibland kan den vara himla snygg. Påslakanen är orange- och vitrandiga och de var sjukt billiga, så de köpte jag direkt. Blixten har godkänt dem. Jag älskar känslan av nya lakan. Det känns så lyxigt på nåt sätt.



Kaktusen är jag himla förtjust i. Jag har så himla många fler fönster nu och mer utrymme överlag och jag tycker att blommor och växter är typiskt bra grejer att fylla ut tomrum med.
Tekopparna jag köpte har jag letat efter länge. Förra gången jag var på Ikea, i Stockholm var de slut. Den här gången var jag i Linköping och där fanns de. Jippi! Jag tycker de är så himla snygga. Tesilen var egentligen totalt onödig, men den är ju så himla söt. Den ser ut som en blomma och flyter på ytan. Vem kan motstå det (många säkert, men ni fattar)?


Inga kommentarer: