måndag 27 januari 2014

Går runt i t-shirt och är trött. Sitter på pianot mellan flaskor, glas och fimpar.

Om jag nånsin undrat hur jag skulle se ut bredvid Håkan Hellström har jag fått svaret nu: Himla tjusig!


Min lookalike Veronica Maggio gör ju nämligen det i Hela Huset-videon. Eller, det är kanske jag som är hennes lookalike? Är vi dubbelgångare?!


Jag har fått höra så sjukt många gånger att jag är lik Maggio. Av massa olika personer. Så jag måste ju tro att det är sant. Likheten ligger antagligen i att vi bägge är blonda och har typ axellångt hår och stora näsor. Men jag klagar inte, hon är en mycket bra person att likna. Det är spännande, det där med vem folk tycker en liknar.


Extra knäppt att jag bar sidbena med ett hårspänne i luggen idag. Utan att ha sett den här videon. Jag tänkte, liksom Maggio tydligen gjort, på Margot Tenenbaum.

Inga kommentarer: