torsdag 23 januari 2014

Dag 27 - Min dag i bilder och text

Min dag i text och bilder får bli min gårdag. Idag har det inte hänt mycket än. Men igår då. Då var det var kallt och snöade och min innergård var fylld med snö.


Jag hade en ledig förmiddag, så efter att jag varit ute och gått med Blixten så tittade jag på Sherlock. Igen.


Jag gick mest klädd i pyjamas hela förmiddagen. Det bästa med vintern och stora jackor är att jag kan gå ut i pyjamas utan att nån vet om det.


Blixten låg mest i sin säng och vilade. Ibland kom en våg av energi över honom och han sprang och hämtade sin stora isbjörn och började attackera den.


Jag ägnade mig åt tvätten och vek och organiserade. Det var tråkigt. Men det var ungefär det enda braiga jag gjorde den här förmiddagen. Jag bläddrade lite i kurslitteraturen också, men annars var det mest Sherlock. Om jag ska vara ärlig. Och det ska jag väl.


Till lunch åt jag soppa och det var supergott.


Efter lunchen drack jag kaffe och ett glas lemonad och sen drog jag till jobbet och jobbade till 21.30. Och det var den dagen.


Inga kommentarer: