lördag 18 januari 2014

Dag 25 - Vad kan man hitta i din väska?

Min väska är alldeles ny och jag älskar den. Den är i skinn och jag hittade den på mellandagsrean till halva priset. Halva priset är typ det bästa jag vet. Den har finaste fodret inuti.



I väskan hittas bara praktiska saker så som pennfodral, anteckningsblock, kalender, börs (fylld med bra-att-ha-grejer som tamponger och hårsnoddar), tuggummi (måste alltid ha tuggummi tillgängligt!) och min plånbok (skulle ju va superkonstigt om det var nån annans). Jag har inget konstigt eller roligt i väskan. Efter år av att bära runt på massa skit så vill jag ha det så cleant som det går. Plus att den är ganska ny så jag har inte haft tid att fylla den med en massa konstigheter.


Häromdagen stoppade jag in ett fotografi i almanackans framficka och genast blev det tusen gånger finare. Jag älskar den bilden från i midsomras. Den lilla väskan som jag använder som pennfodral kommer från Marimekko och plånboken kommer från Monki.


Inga kommentarer: