torsdag 9 januari 2014

2013: Juli till september

Juli och augusti var ett enda virrvarr av ledighet och jobb och semester och resor. Jag, Daniel och Blixten var i Malmö och på Öland. I Malmö badade vi varje morgon och varje kväll. På Öland stod jag på en rauk och såg glad ut. Sommaren fortsatte med grillningar på Femöre och badande på Stenvik. Davids mamma köpte en kolonistuga på Jogersö där vi hängde en hel del, hela kompisgänget. Där blev det både grillkvällar och kräftskiva. En liten stuga med tomt kändes som en dröm för oss lägenhetsmänniskor.







När september kom var det fortfarande varmt och det kändes inte alls som höst. Skolan började och vardagen. Lite i alla fall. Den första september var jag, Daniel, David och Matilda i Stockholm för kvällen innan hade vi varit på Håkan-spelning. Så himla bra sätt att liksom runda av sommaren. En helg i september for jag, Daniel, David och Björkis till Björn i Linköping och kalasade. I slutet av månaden längtade jag efter höstkyla och klädde mig i höstigt rutiga skjortor.




Inga kommentarer: