måndag 6 januari 2014

2013: Januari till mars

I januari 2013 var det sjukt snöigt. Jag gick långa promenader med Blixten och njöt av vinterlivet. Jag hade perfekt pannlugg och jag fick intagningsbesked och hux flux skulle jag visst börja plugga igen.




I februari fikade jag semlor i mängder, jag fick akut vårlängtan och köpte tulpaner och en mintgrön pall. Jag pluggade vård och skrev prov och klädde mig i prickigt på provskrivardagar.





I mars var det fortfarande sjukt mycket snö!! Jag började tröttna fast jag älskar snö och vinter. Men det tog ju liksom aldrig slut. Vi hade en massa vänner hemma på fest, jag tror det slutade med en sex karlar eller nåt som sov över hos oss efteråt i vår lilla tvåa. Jag började ett nytt jobb och klädde mig bekvämt i tajts och luvtröja på morgnarna, för jag skulle ju bara cykla till jobbet och byta om.




Inga kommentarer: