onsdag 8 januari 2014

2013: April till juni

I april var våren nästan kommen och jag och Daniel tillbringade en helg i Malmö, där vi drack öl i solen. Det kändes så himla härligt efter en lång vinter. Mina kryddväxter började växa i fönstret och det blev grönt.




En dag i maj träffade jag Jessica och helt plötsligt, utan förvarning, blev det sommar en fredag, med tjugo grader och solsken. Vi for ut till Jogersö och åt glass och njöt. Jag och Daniel och Blixten gick långpromenad i skogen med Emelie, Stefan och Alice. Det var vår i luften och på marken och efter promenaden blev det en spontan grillkväll!




I juni fick jag sommarlov från skolan och började därför jobba mer. Det blev midsommar och den roligaste midsommarfesten på många år. I juni tog jag årets första bad och det var iskallt, men sen blev det bättre. Hela sommaren bestod av dagar och kvällar vid havet, känns det som.




Inga kommentarer: