måndag 16 december 2013

Lucka nr 16; berätta om det bästa köpet i ditt liv.

Det finns ingen tvekan om svaret till den här luckan; det är Blixten, såklart.


Min finaste lilla hundkompis. Som gör varje dag lite bättre, lite ljusare, lite roligare. Som älskar att gosa lika mycket som han älskar att leka med pinnar ute i skogen. Som är bästa sällskapet vare sig vi ligger i soffan eller är ute på äventyr.







Han är mitt bästa köp. Mitt största rent känslomässigt och det som påverkat mitt liv allra mest. Jag kan inte tänka mig mitt liv utan honom. Han är definitivt det mest genomtänkta köpet också. Gud, så länge jag (vi!) gick och funderade och tänkte och längtade innan vår lilla Blixt kom in i vårt liv. Jag är så himla glad att vi vågade ta steget att skaffa hund. Och att det blev just han som blev vår.

(Det här var lucka 16 i Emilys julkalender)

1 kommentar: