tisdag 10 december 2013

Jet Setter

Jag har köpt ett nytt glitterlack och den senaste tiden har jag öst på med glitter på mina naglar. Glitter över vitt, glitter över svart, glitter över guld. Ju mer glitter desto bättre. Det är ju verkligen den tiden på året nu.


Färgen/glittret heter Jet Setter och kommer från Isadora. För sig själv i flaskan ser det bronsigt/roséguldigt ut, med ovanpå guld ser det guldigt ut och ovanpå svart ser det nästan ut som silver. Det består av både små och stora glitterpartiklar. De små är lite bronsskimriga, med de stora fyrkantiga glitterbitarna skimrar i regnbågens alla färger. Jag tror det är den regnbågskvaliteten som gjort att de kallar dessa lack för holografic.



Jag gillar rejält med glitter under december och alla storhelgerna och det här är ju ett typiskt nyårslack.

Inga kommentarer: