fredag 8 november 2013

Walter & Jesse

Jag har börjat titta på Breaking Bad. Eller börjat och börjat. Jag är i slutet på säsong 4. Så det är ju inte särskilt långt kvar. Det är superspännande men det är så jobbigt att titta på serier med Daniel, för vi har så himla olika jobb- och skoltider att vi liksom aldrig riktigt hinner toktitta.



Jag vågade knappt googla fram de här bilderna, för jag var rädd för att få se nån spoiler. Det är livsfarligt att googla på en serie som har gått en massa säsonger och till och med avslutats. Speciellt en serie som är så spännande att jag inte vet vad. Walter och Jesse är ju typ sämst på att vara skurkar, de enda de är bra på är att koka meth. Så spänningen ökar ju mer de försöker vara bad. Walter speciellt är ju ganska sämst och han är verkligen ingen hjälte som jag älskar och hoppas att det går bra för. Han tar dåliga beslut, efter dåliga beslut och jag undrar verkligen hur det hela kommer sluta.

Inga kommentarer: