måndag 11 november 2013

Sammanfattat: bra helg.

Om jag hade en bra helg? Jo, tackar som frågar. Jag hade en sjukt bra helg. Så bra att jag trodde att den fortsatte när det in fact var måndag och jag missade en utbildningsdag med jobbet. Jag som brukar vara superduktig med tider och datum blev helchockad när jag märkte att jag missat det. Men sånt är livet och jag försöker gå vidare. Sammanfattat: bra helg.


I helgen var kompisar som vanligtvis inte bor i stan här och kalasade. Vilket betyder David och Björn. Adam, jag och Daniel är ju här för det mesta. Det betydde kalas och fest och skojigheter hela lördagen. Adam, jag och Björn var gänget som kalasade längst. Vilket är annorlunda för mig som brukar bli trött vid 23-tiden. Men inte i lördags inte. Vad energin kom från vet jag inte. Vinet antagligen. Chockerande nog var jag inte så pigg på söndagen. 

Inga kommentarer: