tisdag 19 november 2013

Några av livets stora frågor

- Varför är det så svårt att göra saker en måste göra, så som plugga eller ringa det där samtalet eller skicka den där ansökan?
- Varför är det så lätt att skjuta upp viktiga saker, men så viktigt att se senaste avsnittet av Grey's Anatomy på direkten?
-  Hur överlever en november utan att se så förbaskat blek ut? Går det ens?


- När är det egentligen säsong för stickade tröjor, nu på hösten och sen vintern är en ju bara inne och där är det ju varmt?


- Varför gör det inte att böja näsan uppåt, utan att använda fingret? Det hade varit ett fantastiskt bra partytrick. 


1 kommentar:

Anonym sa...

men gaah jag känner igen mig, speciellt vad gäller att ringa viktiga samtal. Jag kan skjuta upp det så jäkla mycket till att det till slut blir bara ännu mer jobbigt när jag faktiskt MÅSTE ringa det. Fast sen gillar jag inte att prata i telefon alls egentligen, det vore så mycket lättare om man kunde sms:a alla viktiga samtal istället..:)