onsdag 27 november 2013

Dag 22 - Berätta om din sommar

Min sommar var bra. Så minns jag den. Sjukt jäkla bra! Den var rolig och lång och varm. Jag jobbade, grillade, badade, solade, var i Malmö, var på Öland, åkte på kryssning med massa folk, var ledig och hade det allmänt bra. Det var en sjukt somrig sommar och jag och Daniel har nog aldrig utnyttjat det faktum att vi bor vid havet så mycket som vi gjorde den här sommaren.

Vi firade midsommar med ett helt gäng bra människor (och hundar!). Det var en av de roligaste, mest välplanerade och längsta midsomrarna nånsin.


Vi badade och hängde vid havet sjukt mycket. Typ hela tiden, varje dag. Vi åkte ut på sjön tillsammans med Adam och Hallberg och grillade korv. Överlag har jag grillat väldigt mycket den här sommaren, många gånger ute i naturen. Älskar't.



Jag kvällsbadade många gånger också. Både jag och Daniel själva och med kompisar. Och Blixten, såklart! Han älskar att bada. En kväll hade en svan tagit bästa badplatsen, och svanar är läskiga, det vet alla, så vi var alla lite rädda.


Jag var på dop i somras. Och var snygg i håret.


Vi hängde mycket med vänner, så fort de var i stan. Sverker kom hela vägen från Malmö. Jippi!





Vi hängde i alla naturområden och nyttjade grillplatser och badplatser. 


Davids mamma hade köpt en kolonistuga så vi hängde där och både hade grillkvällar och kräftskiva. Det bästa var att David kunde sova och bo där, så då var han lite närmare oss, istället för att vara i en annan stad.


Jag var på Öland i somras också. Det brukar vi alltid försöka vara. Den här gången tittade vi på raukar och besökte Solliden. 


Och gick upp i en fyr! Och såg örnar!



Jag och Daniel var i vårt bästa Malmö. Vi bodde hos Sverker i Västra Hamnen, drack vindrinkar och badade varje morgon och varje kväll. 

 


Sommaren 2013 var helt klart en fantastisk sommar. Typ bästa nånsin!!

2 kommentarer:

lisa sa...

fin sommar! :)

Vicky sa...

men shit pommes vilket vatten.