lördag 16 november 2013

Bomullsbröllop

Idag, den 16 november, har vi varit gifta i ett helt år. Tänk vad fort det gått! Ett år. Vad stort och litet det är på samma gång. Det har varit ett mycket bra år, helt klart.

Så här såg det ut för exakt ett år sen:


Blixten var med, såklart. Han var snygg i fluga.




Och klänningen. Herre min påve. Så himla snygg jag kände mig. Och karln. Vilken man. Jag minns hur glada och lyckliga och pirriga och nervösa vi var. En ganska jobbig kombination av känslor. Men ganska drömmig också.


Vi sade ja till varandra på verandan till ett stort, grön hus precis vid havet.



Gifter en sig utomhus i november så är det mörkt och kallt. Men det var ganska mysigt. Magiskt. Och jag bar päls över axlarna, vilket var mycket nödvändigt.




I november 2011 flyttade Blixten hem till oss, november 2012 gifte vi oss. Vad sjutton ska vi göra den här novembern som slår det? Och det är ju bara två veckor kvar av månaden, bäst att snabba på.

1 kommentar:

Christin sa...

Åh vad fint!!! Jag och min Anton gifter oss i Maj, längtar så himla mycket. Ni är jättefina!