torsdag 7 november 2013

Åkrar, kossor och röda lador

Igår var jag, Daniel och min lillebror Gustav ute på en långpromenad med hundarna. Vi gick runt hela Danvik och njöt av novembersolen. Det var ju typ den enda soliga dagen på hur länge som helst, så jag kände att vi var tvungna att passa på.


Jag älskar att vi bor så fint att det gå så fort att ta sig ut på landet till kossor och röda lador. Och lika snabbt till klippor och havet. Helt underbart. 


Vi hade med oss fika i form av te och kanelsockerkaka och satte oss på en solfläck i skogen och liksom *njöt*. Så himla härligt. 



Två svartvita hundar, två karlar och så jag. Vilket gäng vi var! Vi mötte inte en själ, förutom en traktor, och så kossorna då. 


På bilderna ser det nästan ut som sommar, kan jag tycka. Men i skuggan var det novemberkallt. Jag värmde händerna på min termosmugg med te. 



Inga kommentarer: