lördag 3 augusti 2013

Jag har varit bortrest en vecka och det har redan hunnit bli augusti?!

Jag har varit bortrest i en vecka, men nu är jag hemma igen. Jag har haft ledighet, sommarlov och det har varit underbart. Jag har varit på Öland tillsammans med Daniel och hans familj och sen for vi ner till Malmö och hängde med bästa Sverker i ett par dagar.


Den veckan har innehållit raukar på Öland, turistning på Sollidens Slott, havsörnar, bad i Öresund, flera Bring it on på rad och synen av en man som undersöker sitt anus i en spegel. En mycket bra vecka, allt som allt.






Nu är jag hemma och ganska så där semestertrött som en kan vara. Men nu är det ju helg och jag är ganska kalasglad. På måndag börjar jag jobba igen och veckan efter det så drar skolan igång och då kommer det ju att kännas som höst. Herre min påve, så fort ett sommarlov kan gå.

1 kommentar:

Dee sa...

Åh, ser herlig ut:)