onsdag 21 augusti 2013

Eric Northman och Den allvarsamma leken

Det här inlägget innehåller givetvis, givetvis spoilers. Men jag säger som Mindy Lahiri, om du nu gillar tv-serier så mycket: keep up in a timely fashion!

I senaste avsnittet av True Blood, som också var säsongsavslutning, satt Eric Northman på en bergstopp i Åre och läste Hjalmar Söderberg. Så som tusenåriga vampyrer gör ibland. Den bästa var ju att han gjorde det som one of your french girls, det vill säga wearing only Den allvarsamma leken.


Det är inte ovanligt att se nakna tjejer på tv. Mängden tuttar som passerat i True Blood måste vara tusentals. Men det är fan sällan en får se karlar köra full frontal. Jag blir alltid väldigt glad när en penis syns, just för att det är så himla sällan.

Medan han låg där och njöt släppte fae-förtrollningen och solen blev en fiende igen.  Oh no!


Jag hoppas även att Eric faktiskt dog the true death här. Det skulle vara så underbart att döda en jättepopulär karaktär på ett så himla konstigt och meningslöst sätt. Njuter lite naken i solen med en klassiker och så bara pang bom död. Men jag tror inte att de vågar döda Eric på det sättet. Han kommer säkert bli räddad på nåt sätt i början av nästa säsong. Av sig själv eller av Pam. Men vi fick ju se penis, så det är ju nåt i alla fall. En får vara glad för det lilla (höhö).

Penis!

(Bilderna hittade jag här)

Inga kommentarer: