torsdag 25 juli 2013

Havsnära

Oftast är det ju inget jag tänker på direkt, men gud så härligt det är att bo havsnära på sommaren. Nästan varenda sommardag tillbringar jag vid havet på ett eller annat sätt. Igår, till exempel, då åt jag, Daniel, David, Adam och Persson middag alldeles vid havet och sedan cyklade vi bort till ett par klippor och badade. Jag älskar att bada på kvällen, det är mycket bättre än dagsbad.




I lördags var vi ute på sjön och solade och jag brände min axel. Som nu har börjat flaga nått otroligt.


Häromdagen tog jag, Daniel, Adam och David ett nattdopp. Jag badade längst för det gör jag nästan alltid pga är halt säl och vi blev nästan lite rädda för en svan.


Igår åt vi middag med den här utsikten.


Sen fick Blixten ta sig ett dopp.


 Och sedan människorna.
 

1 kommentar: