onsdag 26 juni 2013

En måndag som omedelbums blev mycket bättre!

Efter en heltrist dag på jobbet i måndags, som var alldeles för stressig och jobbig, så kom jag hem helt slut, som en blöt, urvriden trasa på eftermiddagen. Jag var så trött och hade inte lust med något alls. Som alltid så tittade jag i postfacket på väg upp i lägenheten och vad hittade jag där? Jo, Elsa Billgrens Vintage! Som jag vunnit i en tävling i Kommunalarbetaren! Bästa vinsten.


Vad kan vara mer passande efter än helgalen dag på hemtjänsten? Till en tjej som älskar kläder och vintage? Så himla perfekt. 


Nu kan jag nörda ner mig i Elsas värld med vackra klänningar och röda läppar. Den underbara klänningen som jag gifte mig i fanns med på ett par bilder såg jag. Den klänningen är den finaste jag nånsin sett.

Inga kommentarer: