torsdag 2 maj 2013

Så himla typiskt

Idag är det himla fint väder och eftersom jag bara hade skola till klockan ett så passade jag på att sitta på balkongen och läsa i solen när jag kom hem. Det var bara det att det blåser halv storm ute så det var stört omöjligt. Jag kunde knappt hålla i boken i blåsten. För att inte tala om hur kallt det är när det blåser rätt in.


Det är så himla typiskt. Soligt och blå himmel och så blåser det så det viner i ventilationen. Då blir jag liksom fast inomhus och jag gillar inte alls att vara inne när det är fint väder. Jag kanske ska läsa lite kurslitteratur? Det har jag inte gjort alls den här kursen. Det behöver jag liksom inte, för att det är så himla lätt. Men det är ju ganska roligt, så det vore kanske värt att läsa igenom. Annars håller jag på att läsa Moranthology. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om Caitlin Moran. Hon är ju ganska rolig, men inte riktigt min kopp med te, tror jag. Fortfarande.

Inga kommentarer: