fredag 24 maj 2013

Reactions

Jag älskar tv-serier och tittar på många. Jag lever mig in mycket i serierna jag tittar på och blir ofta väldigt känslosam. Ibland ser jag en reflektion av mig själv i datorskärmen eller tv:n. Jag skrattar halvt ihjäl för att jag ser så knäpp ut. Så här ser jag ut när jag tittar på Grey's Anatomy (eller typ vilken annan serie som helst).

Det här är det vanligaste ansiktsuttrycket:


Stirrblicken kallar jag den. Total koncentration. Jag är mycket inne i serien och engagerad. Jag sitter ofta framåtlutad som om jag vill komma närmare bildskärmen.

Det här ansiktsuttrycket har jag när det händer något överraskande och positivt:


Liksom precis innan jag vet vad det är som ska ske. När jag bara anar det. När det barkar åt ett frieri eller en graviditet eller liknande.

Och det här är ansiktsuttrycket när det där fina/romantiska/gulliga sker:


Total aww face.

Det sista ansiktet jag kunde fånga var negativ överraskning/äckel:


Detta uppkommer när jag ser tarmar eller någon sågad itu eller när fel personer får ihop det och jag ba INTE DOM TVÅ?! Vad händer världen?!

Inga kommentarer: