torsdag 9 maj 2013

Beautiful Living

Jag upplever just nu en nytänd kärlek till Pinterest. Ett tag slutade jag att pinna och tyckte liksom att det blev tråkigt. Men oj, så jag ändrat mig. Nu älskar jag Pinterest igen! Speciellt pinnar jag mycket inredning och hemdetaljer. Lite såhär ser det ut på min board Beautiful Living:

Många bilder på vackra kök. Jag drömmer alltid om det perfekta köket.



Stolar gillar jag också. Den här färgen är superfin och jag lovar att det skulle passa utmärkt i mitt vardagsrum.



Mera fina kök. Jag älskar den här typen av handfat/diskho.

Fina mattor kan jag inte få nog av. Den här skulle till exempel passar ypperligt i min hall.



Den här bilden kommer från bloggen A Beautiful Mess. Elise och Emma har ungefär de finaste hemmen.

Jag älskar även Elsies handskriva sovrumsvägg.

Om jag nånsin kommer att bo i hus vill jag ha det stort och luftigt och ljus. En massa stora och vackra fönster.

Stolar och fåtöljer är mitt bästa. Jag vill alltid ha fler så att folk får plats hos oss. Plus att det är snyggt, såklart. Speciellt den här grå fåtöljen gillar jag.

Och så fortsätter det på Beautiful Living. En massa vackra möbler och rum efter varandra. När jag har suttit vid Pinterest ett tag blir jag alltid sugen på att möblera om hemma eller att pyssla ihop någon ny detalj till hemmet. Bästa inspirationskällan!

Inga kommentarer: