måndag 25 mars 2013

Jag hjärta pannlugg





Jag tycker att lugg är typ det finaste som finns och jag älskar min lugg. Men av någon anledning är jag förbaskat dålig på att hålla efter den. En lugg är liksom som finast om en klipper den med jämna mellanrum. Om en inte vill ha den lång förstås, men det är ju en annan sak. Jag vill ha min i lagom längd, men jag låter den ofta växa ut sig alldeles för lång. För att jag är lat helt enkelt. Drömmen vore ju egentligen att gå till en frisör och jämna till luggen, men det finns inte en chans i världen att jag skulle göra det. Jag gör det själv hemma framför badrumsspeglen.Överlag är jag himla dålig på att ta hand om mitt hår. Jag vet inte riktigt varför, men av någon anledning har jag fått för mig att håret, det får liksom klara sig själv. Utan min hjälp. Vilket tyvärr inte alls är sant. Det blir mycket finare om jag hjälper det på traven.

Igår kväll tog jag mig i varje fall i kragen och klippte av nästan en centimeter av luggen. Nu är längden mycket finare tycker jag. Och betydligt lättare att se igenom.

Inga kommentarer: