lördag 23 februari 2013

Min fredag i bilder

Igår var det fredag och Hallberg var hemma hos oss och åt middag och drack en öl. Eller två. Vi lagade kyckling i mängder.


Och vi drack prosecco!


Hallberg var glad, han hade precis varit på arbetsintervju. Och då blir en ju glad. Eller ledsen. Om det gått dåligt. Men det vet han ju inte än. 


Blixten var peppad på matlagning. 



Jag med. Jag var så glad att jag var suddig!


Och pussig var jag. Blixten är ett perfekt mål om en vill pussas. 


Och sedan gjorde vi nåt magiskt, nämligen återskapade en bild från 2011. Nu borde ju jag ha den bilden redo att visa, men det har jag inte. Ni får helt enkelt föreställa er. Samma gäng, samma pose, två år senare. Det är fantastico.


Hallberg körde Promillekollen för att ha koll på sin promillehalt. 


Blixten däckade tidigast av alla. 



Inga kommentarer: