onsdag 20 februari 2013

De senaste dagarna (genom Instagram)

 Mina senaste dagar har sett ut nåt sånt här.

Förra veckan var jag i skolan. Vi har ett badkar inne på en av toaletterna. Det är mycket konstigt.

 
 Snön har kommit tillbaka med full styrka. Nu känns det som att det aldrig kommer bli vår.






Det har varit alla hjärtans dag. Vi fick geléhallon av läraren i skolan och jag fick rosor av mannen hemma.  


Jag har varit kär i min nya, randiga tröja och umgåtts med både mormor och morfar och farmor. 


Jag har gått fantasipromenad, där jag promenerar runt med Blixten i villakvarter och fantiserar om hur livet vore om vi bodde där. Det finns så himla många fina hus. 


I lördags var jag hemma och pysslade hela kvällen. Jag gjorde en vimpelgirlang som jag hängde upp i sovrummet.


I både lördags och söndags var min mamma här och åt lunch med mig och Blixten. 


I måndags hjälpte jag min lillebror söka sommarjobb, jag pluggade och jag gick på möte. Och så hade jag två örhängen i varje öra!


Igår var jag i skolan och hade tenta och min klassis Natali fyllde år. Det firades med tårta och bullar. Och kinabuffé till lunch! Det är himla kul att ha nya klasskamrater, det trodde jag liksom aldrig att jag skulle ha igen. 


Och så har mina senaste dagar sett ut. Det har varit bra dagar.

På Instagram heter jag kobranhuggertill.

Inga kommentarer: