fredag 28 december 2012

Och vinnaren är... Kobran!

Jag har ju, som bekant, deltagit i Emily Dahls julkalender nu i december (det gjorde jag förra året också). Hon hade hittat på många kluriga luckor/rubriker och det var jättekul att skriva och hitta bilder till dem. Jag älskar ju att följa med i listor och utmaningar och liknande, så det var skoj att ha en lucka varje dag fram till julafton. Jag hoppas hon gör en ny till nästa år. Fast det är ju så långt dit att det ska en väl inte ens tänka på.

I vart fall så avslutades julkalendern med en tävling. Och jag vann!

 (Klippt från Emilys blogg.)

Så kul, jag som aldrig brukar vinna. Visserligen så skrapade jag fram 60 kronor på Triss för någon dag sedan, så det kanske är min turvecka?

Jag tycker såklart att ni ska läsa det lite deppiga inlägget om mina framtidsdrömmar. Förhoppningsvis skriver jag ett nytt om några månader eller ett år eller så och då är det lite peppigare. Då har jag kanske fått struktur på livet. PÅ vad jag vill och vad jag önskar och vad jag hoppas och vad jag kan. Förhoppningsvis.

Inga kommentarer: