torsdag 20 december 2012

Lucka 20 - En bild på din önskelista i år

Faktum är att jag inte har en önskelista i år. Jag känner mig himla nöjd. Det finns inget speciellt som jag liksom vill ha eller längtar efter eller önskar mig. Men jag älskar att få presenter så jag brukar alltid bli glad för allt jag får.

Med det sagt, så skulle jag ju inte bli upprörd om någon ville ge mig något av detta:





En leopardklänning hade suttit fint. Den hade jag helt klart hittat tillfällen att bära. Lika så en klänning med stjärnor eller en helt i silver. Accessoarmässigt så skulle jag inte tacka nej till ett halsband med en cikada eller en liten brosch med en mus. Inte heller art deco-inspirerade örhängen eller en mintgrön ring.

(Allt i kollaget kommer från ModCloth och kalendern är Emilys påhitt.)

1 kommentar:

rebecca sa...

svar: tack så mycket!