söndag 16 december 2012

Lucka 16 - En bild på dig som barn


Jag har otroligt få bilder på mig som barn på datorn, alla finns i fysiska album eller bara i högar i lådor. Men här är i alla fall en. Dock ganska dålig. Jag är alltså det genomskinliga barnet närmast i bild. Barnet i mitten är min lillebror Gustav och det lilla barnet längst bort är min kusin Malin. Vi badar i badkaret hemma hos min pappa. Ett läckert blått badkar. Det är det fortfarande.

Det står 2011 i hörnet på bilden, men det är givetvis inte då den är taget. Det är antagligen då den är inskannad. Jag har ingen skanner själv. Den här bilden har jag fått skickad till mig av Malins mamma. Jag tycker i vart fall att den är ganska gullig. Men jag önskar att jag var lite skarpare.

(Hela Emilys kalender hittas här.)

2 kommentarer:

Cat sa...

Tack! Himla söt bild på dig med måste jag säga :)

Beata sa...

vi hade exakt ett likadant badkar när jag var liten!