måndag 12 november 2012

You're so hot, teasing me. So you're blue, but I can't take a chance on a chick like you

I fredags hade min sambos grabbvänner svensexa för honom, så i lördags var grabbarna lite sega, så att säga. David sov över hemma hos oss och Björn kom förbi på förmiddagen. Mat och umgänge stod på schemat. Jag gav en italiensk kokbok till David och bad honom välja mat. Det blev penne e pomodorini al gratin, det vill säga ugnsgratinerade små tomater och pasta.


Björn var förste ostrivare. En hel parmesan var i maten. Ju mer parmesan desto bättre. 

Grabbarna var slitna. Jag jobbade hela helgen så jag var lite mer on fire.

Jag bar en tröja med en uggla på och ett halsband med en insekt. 

Gratinerade tomater. Och ost.

Färdig mat! Pasta och ännu mer ost iblandat i tomatjoxet. Megagott!

Inga kommentarer: