fredag 2 november 2012

Grått, en skalbagge och en hel oas

I förrgår slog jag på stort och köpte tre nya nagellack. Ett grönaktigt med guldskimmer samt ett mörkgrått har jag varit sugen på länge och när jag var inne på min lokala sminkaffär Ottildas Fasoner så hittade jag två nyanser som var helt perfekta. Och så ytterligare en till, som är grön och fantastisk.

Två av dem kommer som synes från Isadora: Oasis och Beetle Green och den tredje är ett minilack från Max Factor som heter Deep Grey.


Oasis är helt underbar, men så klart otroligt svår att fånga på bild. Video skulle vara bättre, men verkligheten är så klart bäst.  Den är liksom grönsvart med både guldskimmer och regnbågsskimmer i. Så himla fin och alldeles underbart vinterfestlig.

Den andra från Isadora är den gröna som bara fick följa med för att den var så tjusig. Jag var inte alls ute efter ett grönt lack, men detta skimrar som en liten skalbagge. Hur fint?


Deep Grey har jag inte provat att måla än men den ser himla fin ut i flaskan.  En helt normal mörkt metallisk grå. Som en pistol eller nåt.



På naglarna sitter Oasis.

Inga kommentarer: