fredag 12 oktober 2012

Mint and dots and a little dog


Ett dygn sedan förra inlägget och jag har hunnit med att bli ett helt år äldre. Födelsedagskalas är så himla bäst. Jag åt tårta, pratade om mig själv och fick en massa presenter och blommor. Och godis! Och en trisslott som jag faktiskt vann på. 30 kronor! Gånger 1! Miljonär here I come!

Så här såg i alla fall jag och Blixten ut igår. Mintgrön tröja, prickig kjol och nytt födelsedagshalsband. Idag är vi inte lika tjusiga. Eller jo, Blixten ser i princip likadan ut men jag är mer sliten. Jag är ju som bekant en aning förkyld och igår kväll när jag skulle gå och lägga mig hade jag så otroligt ont i halsen. Jag hade nog pratat för mycket med ond hals kan jag tro. Så det fysiska måendet blev inte direkt bättre av att kalasa. Men själen, den älskar att kalasa minsann. Och äta choklad och gå igenom presenter. Så det ska jag göra idag.


Inga kommentarer: