onsdag 24 oktober 2012

Kalasklänningar

Nu är det ju såhär att nästa gång jag ska gå på bröllop så är det ju jag som ska gifta mig. Och då ska jag ju ha på mig en ganska så spektakulär klänning. En riktig brudmaräng. Men om det inte var så. Om det inte var jag som skulle gifta mig, utan jag skulle gå på det bröllopet som en gäst. Då skulle jag ha på mig nån av de här klänningarna.


Mycket svart, vilket möjligtvis är lite tråkigt, men svart är så jädrans fint tycker jag. Plus att det passar så bra i mörka november. Jag tycket att alla de här klänningarna är helt underbara. Svanklänningen är ju helt fantastisk, för att inte tala om skelettklänningen. Den i mitten är lite åt det sockersöta hållet, men den fick vara med ändå. Lite sött har ingen dött av.

1 kommentar:

Linnéa sa...

Ja, svanklänningen är underbar!!